viernes, 28 de marzo de 2014

suge1Una de les eines de qualitat que tenim implantades desde l’Hnet son els Suggeriments.
Un suggeriment és una tasca que rebem al Departament de l’Hnet en relació amb l’utilització, els accesos , problemes de comunicació, errades……de l’Hnet. L’avaluació dels suggeriments ens permet fer un seguiment dels principals problemes que els professionals tenen amb la utilització de l’Hnet
Durant l’any 2013 hem rebut 1.199 suggeriments un 31,94% més que l’any 2012 que en varem rebre 816



Aquest increment es deu a que cada vegada hi ha més professionals utilitzant l’Hnet.
suge7La major part dels sugeriments 1.081 (90%) ens arriben directament des de l’apartat de miscel·lania de l’Hnet, també arriben per correu electrònic 58 (5%), per telèfon 40 (3%) i una petita part com una feina d’informática 20 (2%).
El centre que més suggeriments ens envia és l’HUSJR amb 698 (58%), més de la meitat dels suggeriments, seguit per l’Hospital de Móra 206 (17%) i el CMQ 200 (17%).
El temps de resposta a un suggeriment és un indicador de qualitat ja que mesura la capacitat de resolució de la Unitat Hnet. Així dels 1.199 suggeriments rebuts l’any 2014, 851 (70,98%) es contesten al mateix dia, 114 (9,51%) en un màxim de 24 hores, 154 (12,84%) s’han contestat en més d’una setmana i de tots ells 25 (2,08%) encara estan pendents de resposta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario